Wednesday 5 June 2013

Siapa nak tambah duit poket ?

Assalammualaikum

Kalau nak ikutkan zaman sekarang ni semuanya nak pakai duit...x kira la dari segi apa pn..dari belanja harian sampailah ko masuk tandas....kalau jenis aku nak beli yg merapu-rapu mmg x la..(hamboi ko mashitah ! ..bkn ke ko slalu kene mrh dgn parents ko ke sbb slalu mengamalkan amln syaiton...haha)...but if aku da terlanjur terbazir duit aku,i will make sure yg aku akn cover balik dengan cara masuk apa2 competition yg hadiahnya wang ringgit...hahaha..agak2 ada x org mcm aku ni?..x ksh la ape caranya janji salurannya halal dan btl..

So,aku ingin menyeru rakyat jelata yang ingin mengikut jejak langkah aku supaya brsama-sama kita menyendatkan poket kita dgn wang ringgit...bahahahah..(aku dah kenapa,,kesurupan nafsu serakah)...huhu

Macam-macam pertandingan yg korang boleh join..tgk pd kesesuaian dan category..jgn pulak ko da agk2 senja masuk kategori anak kecil ye...(maap ya ibuk2 bapak2 !)

Kalau korang tak clear bolehlah terus masuk ke laman bersawang mereka ye..ala search je pertandingan Hari Pengguna 2013..membuak-buak la keluar..hahaha..x salah nak mencuba,mane tw Allah nak bagi rezeki kat kita dengan cara mcm ni...ye dak...Anwy,slmt mencuba dan berusaha !

Ni pic aku masa g indon hari tu...puas aku mkn bakso sensorang tanpa mempedulikan orang di sekeliling aku dan buat2 x phm bile orang2 pandang aku tgh mkn....hahaha...(x nak berjurai plak brooch ko kn )

Mase aku g ni alhamdullilah poket aku agk tebal sbb aku ada menang pertandingan + buat muka kesian kt mak ayh aku spya diberikan duit lebih...hehehe..

p/s : Entry pasal Pulau Pangkor tu skip dulu ye..(kalau nak tampar,,tamparlah,,kite x kisah..hehehe)

Thanks for reading this entry !

No comments:

Post a Comment