Monday 8 July 2013

Siapa yang konvo sebenarnya ?

Assalamualaikum


Hokey...entry kali ni adalah kesinambungan dari entry sebelum ni...kira last entry la aku crite pasal konvo...hihi..4 hari aku tak hapdate belog aku..(nak cakap busy la tu !)...memang busy..nak update semalam penat..baru balik dari karnival kerjaya dan pendidikan dekat UniKL MITEC,,best la jugak sampai nak patah2 pinggang aku duk pusing satu dewan walaupun takde sape yang suruh...haha..

Cerita pasal konvo..mesti la excited bangat..kalau boleh semua nak angkut..dari atuk nenek sampailah orang kampung..haha..tapi time konvo aku family dan maksu aku je yang datang...alhamdullilah..

Lai..lai..lai..mau beli bunga ka adek manis ? saya jual banyak murah..haha

My zealous family...kesiannya mak aku terselit kat blakang dek tumbesaran anak-anaknya yang melampaui batasan..hihi..

Siapa yang konvo sebenarnya ?

Haha..betapa berjayanya aku memaksa semua orang memakai jubah yang susah untuk digosok tu ! huahuahua...

Dapat bunga segar dari Cameron ! suke3..terima kasih adik-adik ku..nangis jap ...=)
(drama...lalalalala)

Bermacam-macam size bear yang aku dapat..agak2 time terdesak boleh gadai tak...hahahaha..


Alang-alang dah sampai Melaka..haruslah berjalan-jalan..walaupun time study dulu jenuh aku dok pusing2 dengan kawan2 aku ...yang paling tak boleh belah..naik motor tanpa lesen dilengkapi dengan helmet kura2 (tolong jangan bayangkan !)..bila lalu depan police traffic buat muka x bersalah..biasalah nak jimat duit..kalau bawak kereta..duit minyak lagi..hihi


Betapa bersungguhnya aku mendaki anak tangga yang berliku-liku semata-mata nak ambik gambar ni...

Haa..family aku memang semua kaki bergambar...jalan sikit snap..jalan sikit lagi snap lagi..adoyai...haha..


Ok la..tu jelah yang aku nak share..nothing special..tapi special bagi aku sorang la..hahaha..anwy..aku nak mintak maaf disebabkan pic aku yang besar macam kapal titanic korang punya lappy or ape2 jelah jadi loading...

Thanks for reading this entry !

4 comments:

  1. wah bestnye..tak sabar nak konvo jugak..3 tahun lagi..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi,,tq..sbr2 fatin..da x lame da tu..study rajin2 ye..hihi

      Delete
  2. huhu saya pun x sabar bulan 9 je ni huhu...

    ReplyDelete
  3. bkl graduan la ni ye..tahniah2

    ReplyDelete